پروژه فا

دانلود پروژه های دانشگاهی ، دانلود کتاب ، دانلود جزوه و ...

پروژه فا

دانلود پروژه های دانشگاهی ، دانلود کتاب ، دانلود جزوه و ...

دانلود انواع کتاب های دانشگاهی ، دانلود جزوات دانشگاهی ، دانلود پروژه های برنامه نویسی ، دانلود فایل های کمیاب دانشجویی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود pdf کتاب هیدرولیک کانالهای باز دکتر ابریشمی و محمود حسینی با 613 صفحه کامل را امروز برای شما دانشجویان محترم آماده دانلود کرده ایم. ویرایش اول کتاب در سال ۱۳۷۲ انجام پذیرفته و خوشبختانه با استقبال خود دانشگاهیان و متخصصین روبرو گردید. پس از شش چاپ ، در اثر تجربیات بیشتر و دریافت نظارت مطالعه خوانندگان محترم تصمیم گرفته شد تا ضعف ها و کمبودهایی که در ویرایش اول وجود داشت و طرف گردد.

 

در ویرایش دوم کتاب هیدرولیک کانالهای باز ابریشمی ، که در پیش روست، ضمن سعی در برطرف نمودن اغلاط تایپی و چاپی ، تغییراتی در طبقه‌بندی و فصل بندی مطالب و مسائل داده شده مباحث جدی و قابل ملاحظه‌ ای نیز به بعضی از فصول اضافه گردیده است، از جمله این اضافات تعدادی برنامه رایانه‌ای مرتبط و بعضی از مباحث مطرح شده در کتاب می باشد که در انتهای فصول مربوط آورده شده اند.

ویرایش دوم مشتمل بر چهار بخش است که سیزده فصل کتاب را تشکیل می دهند. این بخش ها به ترتیب قوانین اساسی حاکم بر جریان های آزاد ، جریان‌های دائمی در کانال های باز ، هیدرولیک سازه های مرتبط با جریان های آزاد و جریان های غیر دائمی در کانال های باز را شامل می شوند ، بخش اول دربرگیرنده فصولی کلیات و مفاهیم اولیه ، اصل انرژی در کانالهای باز و اصل اندازه حرکت در کانالهای باز می باشد ، بخش دوم از فصول جریان های یکنواخت ، تئوری جریان های متغیر تدریجی ، محاسبات جریان های متغیر تدریجی و جریان های متغیر مکانی تشکیل شده است.

بخش سوم شامل چهار فصل سرریزها، تبدیلها، سازه های کنترل کننده جریان و برش هیدرولیک و کنترل آن می باشد. فصل چهارم ، مشکل از فصول دوازدهم و سیزدهم ، در مورد جریان های غیر دائمی در کانالهای باز و روندیابی سیل به بحث می پردازد. شما هم اکنون می توانید دانلود pdf کتاب هیدرولیک کانالهای باز دکتر ابریشمی و محمود حسینی با 613 صفحه کامل را از سایت پروژه فا دانلود نمایید.

فهرست مطالب دانلود pdf کتاب هیدرولیک کانالهای باز دکتر ابریشمی 

فصل ١: کلیات و مفاهیم اولیه

فصل ٢: اصل انرژی در کانالهای باز

فصل ٣: اصل اندازه حرکت در کانال های باز و کاربرد آن

فصل ۴: جریان یکنواخت در کانال های باز

فصل ۵: تئوری جریان متغیر تدریجی (دائمی) در کانال های باز

فصل ۶: محاسبات جریان متغیر تدریجی (دائمی) در کانال های باز

فصل ٧: جریان های متغیر مکانی

فصل ٨: سرریزها

فصل ٩:تبدیل ها

فصل ١٠: سازه های کنترل کننده جریان

فصل ١١: پرش هیدرولیکی و کنترل آن

فصل ١٢: جریان های غیر دائمی

فصل ١٣: روندیابی سیل

مراجع

واژه نامه

فهرست راهنما

 

منبع: https://prozhefa.com/open-channel-hydraulic-book/

  • ۰۰/۰۴/۱۰
  • میلاد امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی